2008年2月24日星期日

我個仔係「大佬」?


有這麼一套韓劇叫「我老婆係大佬」,當然故事詳情毋須交代,只想借用其劇名稍作修改,應用到兒子身上。我平時盡量不用廣東話的方言俚語寫作,但這次例外,只要看了以下刊出關於Andre的連環相片,你一定覺得很貼題!哈哈!好一輯令人笑彎腰的「大佬」相,姑媽稱他為Gangster Andre!







































我係大佬,收娛樂費,速速傍水!


















試吓唔俾娛樂費,等接我幾招啦!


唔!問你怕未!等我搔吓耳仔諗吓點泡製你!呵呵!

2 則留言:

  1. 睇佢好似好識嘆咁﹐你同你老公真係要好好服侍下呢位老細。

    回覆刪除
  2. 係呀!佢越來越難服侍,又越來越百厭,睇少一陣都唔得!

    回覆刪除