2007年4月29日星期日

I left my heart in San Francisco


我在三藩市曾渡過2年的難忘時光,從傷心欲絕到覺得每天都有着充實精采的美麗人生,甚至有過在那裹紮根的念頭!美國這個西岸城市於我的影響,可想而知。。。。。
我記得臨離開時,MBA Class的同學Kirti送了一個音樂盒給我,音樂盒的Melody名為"I left my heart in San Francisco",當時我告訴Kirti,知我莫若妳,我人雖要走,但我的心,卻與此地緊緊相連!在回港後,我仍不時懐愐在Bay Area的生活。懷了Andre後,我更憧憬着將來他長大,送他往外國留學,若他能入讀Stanford,那我當媽媽的,一定會陪他到當地定居,讓我重回舊地生活; 恐怕到時的三藩市,不會再是我當年懷念的故地了吧!

2 則留言:

  1. you know what, you have this kind of magic power--your dream will definitely come true...

    回覆刪除
  2. Haha......Thank you for being faithful to me! I think I need to respect Andre's own choice when he grows up. He has his own life to live and just like what I have shared in the blog about "Trust and Love", I cannot impose my own wishes onto Andre when he doesn't like. A long way to learn for being a supportive mother.

    回覆刪除